14 May 2010

last fotografi session

okeh..entry kali ni untuk fotografi session kami setelah habis exam itu hari..
masih lagi in da farewell mood.
maklumlah,da 3 taun bersama
ni nk berpisah pulak..=)

first time aku bergambar dengan semua orang
actually tak sume ade pun dalam gambar ni
macam-macam gelagat ade lah.
pening..tak usah cakaplah.

tengok je la gambar2 ni ok.


mun-aku-asmirah

budak2 yang gile posing


tengoklah..mereka lagi


mereka yang gila bergambar

masa nak buat huruf.amatlah susah bile semua tak beri kerjasama


masih lagi tengah menyusun.tak siap-siap lagi?



dah jadi..we are the M.L.T


cantik gambar ni.the one and the last picture i had with u all.
sedihkah?huhu...


walaupun aku tak baik sangat dengan semua orang..ecspecially dgn kaum ADAM.
aku tetap anggap kau orang kawan2 aku.dunia akhirat.
wish for your success in this world and the world here after

semoga Allah merahmati hidup kita semua.
AMIIn.......

No comments: