20 February 2010

don't ever

salam..
kembali bloging,hehehe...
baru pulang dari kampung sebenarnye..=)

bile aku tgk diri aku,kemudian aku tgk org lain..
rasa macam ada banyak sangat kekurangan..
i keep questioning myself..
keep wondering..
keep mentioning...
kemudian aku sedar sendiri..aku sebenarnya banyak sangat fikir luar alam
tiap manusia,sbnrnye allah jadikan sama darjatnya atas muka bumi ni..
setiap daripada kita pasi ada kekurangan dan kelemahan masing-masing..
kite selalu pertikaikan kebolehan diri,
underesimate our own self,kadang -kadang atas sebab yang ntah ape2..
betul x?
semua kerana kite terlihat kelebihan yang ade pada orang lain..
kemudian kite terasa kekurangan sesuatu..
kAN?

nak tau kenapa kite rase begitu?
sebab kita tak jumpa lagi org-org yg menghargai kelebihan dan kekurangan yang ade pada diri kia
yang akan memuji dan mendorong bila ia satu kelebihan
dan org yg akan membuatkan kita tak sedar langsung kita punya kekurangan..

btul atau x?
find it urself
tata

No comments: