25 February 2011

die dh bertunang..kau bile?

haha.tajuk entry tak boleh blah..ape2 pon,asslamualaikum.ceh,baru nak bagi salam kan.
lama sudah tak update blog ni.saje.malas.(xleh terima btul alasan aku ni kan?)ok la..entry kali ni pasal cerita zaman tok kaduk yang berlaku masa chinese new year itu hari.nak masuk bulan march baru nk cerita dekat orang..huhu.

hmm..jutaan tahniah kepada kakak aku yang akhirnya bertunang jugak...aku jek yang still xdek news lagi.hikhik.xpe,lambat lagi la nak fikir kot.

seterusnya..gambar untuk tatapan semua.check it out!


gambar hantaran family aku


ni gift yang kitaorg bg dkt guest.comel tak?buat sendiri nih
















antara family belah lelaki yang hadir




ni la akak aku


cantik plak bile tengok lama2.haha.puji diri sendiri nih


hantaran belah lelaki

mostly barang hantaran pihak perempuan handmade dan aku yang buat.except for the sirih junjung,buah and makanan.tu kena bagi orang yang expert buat.bagi kat aku buat sirih junjung silap2 masuk mulut nanti.hehe.

cantik tak?ape?tak cantik?ade aku kesah?
dah la korang.babai.

turn aku bile?lambat lagi weh.list pon xdek.cmne tuh.teringat kata2 cik Aldayana satu ketika dulu

'aku rasa ade hikmah la kite tak bercouple macam orang lain."
"kenapa?" soal aku.

"entah.tapi aku rasa mungkin akan ada seseorang yang lebih baik untuk kite nanti.sape nak tau,jodoh kite seorang doktor ke...daripada kite kapel sekarang,belum tentu lagi nanti kite akan kahwin dengan orang tu."maybe kot.waktu tu kan kitaorang still study.

dan dulu aku selalu cakap main2 dengan diaorang yang nanti bile dh keje dekat hospital aku nak mengorat doktor dekat hospital tuh.hahah.mimpi je la cik siti jaharah yang pemalu ni nak buat macam tu..

=)sweet memories tak datang selalu.tapi benda tu la yang kite selalu nak ingat.

No comments: