01 May 2009

a valuable lessons..

pernah dengar x org kate..jgn terlalu berharap..
haha.tau pun..aku rase aku dalam kategori yang tu sekarang..
entahla..bile macam-macam benda yang dah jadi.aku dh tawar hati sebenarnye.
>merujuk pd kes comot dgn ninja..
entahla..aku ni cuma manusia biasa je..
ada hati..ada perasaan..
bile jadi macam ni baru kite tau siapa sebenarnye mereka2 yang berada di sekeliling kite ni..
sebab tu jgn mudah percaya pd org..(termasuk shbt baik sndr ke???)
hahaha..msti ninja marah bile bace ni..aku gerenti..
tp maafla en ninja..
andaikata kite lost contct lepas ni..anda pasti sudah tahu mengapa bukan??
kadang2..bile kite perlukan seseorang kite cari die..tp bile kite senang kite buat ignore pd die..sedangkan pada waktu itu hati die sedang bersedih.tp masih cuba nak menggembirakan hati orang lain..walau ape cara sekalipun..kerana bagi die shbt sukar nak dicari ganti..
mungkin aku jugak bersalah..sebab terlalu berharap..

i'm truly sorry..
to make you feeling guilty while reading this..(aku harap die xbaca..)
coz i never mean to..

1 comment:

nana_adikdormu~ said...

erk. k.jah, sume nye mule dgn ati jek. 'iza soluhat, soluhal jasadu kulluhu'.