10 April 2010

tahniah neg9



hehe..jangan tak caye aku tengok bola malam tadi.mesti ramai tak percaya aku minat bola.
tak la minat sangat,tapi kalau ada game kat tv tu aku layan jugak la.
kedah kalah penalti dengan negeri sembilan 5-4
erm..dah rezeki piala ni nk dibawa balik ke seremban..
kalah penalti..memang sakit la
aku pernah kena gak dulu.
hehe..dulu aku kan player hoki sekolah.
game ni waktu kitaorang form 5.lawan dengan SHUMEL(SMK hutan melintang)
kami pun kalah penalti.semi final kot.
ni la game paling hard yang aku pernah main.sebagai 'lastman' dan first time diturunkan dalam barisan kesebelasan utama..
dlm byk2 game,ni la yang paling teruk aku rasa.dah la pagi sebelum tu aku ada sports day dekat sekolah
aku masuk dua acara pagi tu.
beberapa hari b4 tu..kitaorg xbuat latihan pun.sebab bz hias rumah sukan masing-masing satu hal..
pulak tu padang confirmla kena guna untuk spots day
sudahnya kitaorang tawakal je..
lpas tu kul 3 ptg ade game hoki..separuh masa pertama kaki aku dah cramp.
tapi nasib baik leh main lagi..dalam sakit-sakit macam tu pun.
tapi sudahnya..kalah penalti...
memang kesian...haha
tapi xpe la.pengalaman kan.
sekarang aku dah xaktif.stamina langsung takde.ni kalau lari 100m confirm semput.

sekian sahaja laporan untuk kali ini...
dari budak yang rindu nak main hoki lagi..=)
lagi satu..saya bukan orang negeri sembilan ek.
saje-saje nk menyibuk sokong jugak negeri diaorang ni
dah perak awal2 kalah.terpaksalah sokong pasukan lain...hihi

No comments: