11 March 2010

roll of the week..

assalamualaikum...
kembali blogging..setelah hampir seminggu men'senyapkan' diri(ntah ade ke tidak imbuhan kata begitu)..
sibuk dengan exam mid sem...lab report..routine biase seorang student..
dan sebenarnya still ade lagi yang tgh 'queue' utk disiapak.
ceh..siap kena queue
alhamdulillah..exam lancar macam biase
harap-harap dapat skor lah.
(walaupun usahanya tak seberapa..huhu)http://www.emocutez.com

ok2..minggu ni..sangat penat.plus letih
kalau bangun pagi tu rase macam tak mau buka mata je...
tapi mana boleh..kelas aku awal pagi kot..
nak kena menapak lagi ke tempat menuggu bas yang giler jauh tu..http://www.emocutez.com

cakap pasal tunggu bas..
aku rase macam nak citer la kejadian tengahari tadi tuh
selalu kalau aku balik dari kelas..mesti balik area kul 1230 tghri..
so..paling awal dapat bas pon pukul 130 ptg..
selalu aku naik bas..tak de la ramai orang pon
tapi hari ni tak tau la,bas tu..dari yang duduk sampai ke berdiri..macam nak suruh je pengusaha bas cityliner tu bust bas double decker..
dan tiba-tiba terasa nak marah semua penduduk taman sentosa yang gatal2 nak balik jugak-jugak time yang sama dengan aku nak naik bas(ingat ayah aku ade share ke beli bas tuh?)http://www.emocutez.com

ok2..sebenarnya aku ni dah letih..tu yang xpasal2 rasa macam nak marah org.
sampai mamat india yang dok menolah kt aku tadi pon aku rase cam nak bagi sedas je..
dah lah aku sorg2 je kena berdiri..perempuan lak tu..
hahaha..

cukup la tu..nanti entah ape-ape aku merepek
anyway..thanks utk abg driver bas..
sebb bwk bas elok2..huhu..
(cam xade kena mengena..hahaha)

No comments: