03 June 2010

1st day masuk kerja...

oleh sebab hari ni aku cuti.maka bolehlah update blog sesikit.
ok.cuti sem ni aku kerja
kat mana?
sri muda shah alam.
aku dah jadi warga kerja mydin skrg...
haha..dulu Makro.pastu Tesco Extra..sekarang Mydin plak.

1st day masuk kerja..17hb mei
ada la dalam 15 org pekerja baru masuk kerja hari yang sama dengan aku.
staff sedia ada pun xramai.
boleh la...setakat yang ada je..tapi x sampai 50 orang.
ni branch mydin yang baru nak buka.
so agak bz susun barang,buat price check..dan macam2 lagi la.

hari pertama aku macam biase je.
orang2 yang aku kenal cume kak azlina dengan kak zaleha.
dengan chief cashier kak shikin.
yang lain haram xtau nama.
tengok muka semua macam kerek je..huu..tp xpe la
aku wat keje aku je..janji jangan kacau aku sudah..

No comments: