17 June 2010

next story

disini saya tak ramai kawan.sebab saya tak friendly.
dan sebab saya tak cantik.
tapi ramai orang suka kacau dan buli saya

ada satu hari,saya masuk staff entrance,baru balik dari break.
ade seorang staff tegur saya
dia cakap hai
saya lalu je depan dia
lepas tu saya dengar dia kate,amboi...sombongnye..

saya jadi geram lalu saya balas semula
amboi..mulut.nak kena baling kasut ke ape?
macam itu ke nak berkawan?

sebab itu saya hanya rapat dengan beberapa orang disini.
rapat as in mereka ada beberapa sifat yang saya adore dari mula
antaranya
-baik
-tak judge saya walau siapa pun saya
-dengar apa saya nak cakap dan in return saya dengar apa mereka nak cakap
-sangat hepi go lucky,sampai tak larat nak gelak dah

saya suka kawan dengan mereka.
tapi saya tak lama disini
hanya tinggal dua minggu lagi.
dari berlima,
genap 25hb ni tinggal ber4
lepas tu giliran saya pulak.

jgn rindu saya nanti tau!=)

No comments: