21 July 2010

oh..happy day.



feeling that happy..huh?(referring to the big smile in the pic)
betul ke cat boleh senyum macam ni?*i'm wondering*
haha..tapi picture ni nampak cute jek.
dan aku memang rase happy pun hari nih.

happy sangat ke?xla jugak..tapi saje menghepikan diri sendiri
memang ada banyak sangat masalah lately ni.
sampai rasa agak tension.
kalau duk umah tu rasa tak senang hati..so selepas secara rasminya 5 hari duduk dirumah,akhirnya hari ni aku keluar rumah jugak.
niat asalnya nak p jumpa mr Ang,nak tanya pasal tempat praktikal
bile dah otw sampai tol sg rasau baru teringat nak suh member call dulu mr ang.
kerana ditakutin mr Ang cuti hari ni.
sekali..betul firasatku.
mr Ang cuti..*sigh*..tapi dah alang-alang aku otw ke shah alam..pergi berjalan2 terus je la..
mencari ketenangan fikiran.
kuar rumah pukul 9 pagi.kul 7 petang baru sampai rumah balik.
perghhh..berjalan sakan ke?
haha..tak la.actually member baik ajak jalan skali tadi.
dah die offer baik punya..aku pun on je la

hepi sebenarnya dapat jumpa dia ni.
coz dia selalu senyum...pastu kalau duk dengan dia hilang tension.
die tak la kelakar sangat pun..
tapi..entahlah.mungkin bagi aku je kot rasa macam tu.
hehe.
pusing2 kompleks pkns,kuar masuk SACC Mall,jalan-jalan dekat PAS.
die gelakkan aku sebab takut naik escalator.
macam makcik2..kate die.
budak ni..nk aje aku sekeh kepala die.
hehe
tapi tak ada la aku buat macam tu.
anak orang kot!

anyway..thanks ye kepada orang itu
untuk belanja kfc tadi.
dan sebab temankan aku jalan2 tadi.hehe.

may our friendship last 4ever.

No comments: