23 April 2009

back to my old school



bebudak klas aku ...3s 2004..tgk kat tgn tu ade biskut tiger...thanks a lot to ustazah noreha for the present...ni dapat sbb skor A dalam agama islam...nk pmr dh ni..tp xsedo2 dr lg...duk bersukaria memanjang..



sports day 2006..walaupun time tu rumah theta x menang jd johan tp aku tetap sayang rumah theta tau...huhu..UNITE N FIGHT!



wktu ni kat majlis bermaafan between boys and girls batch aku...nk spm la katakan..org datang buat muka insaf,ni siap bleh ambik gambar lg...huhuhu..eh,ni wktu mjlis blum start la..



wah..ni wktu aku form 3...ade gmbar musuh aku dalam tu...yg tgh duduk pakai sluar kaler itam n tie bukan kaler merah...huhuh..kisah lama time skolah rendah..skrg xtau la die kat mana..



ha...ni gambar yg aku syg sangat..huhu
ni ktaorg wat reunion 3s..tp wktu ni kami dh form5...
tp dalam byk clasmate ni la yg paling best aku pnah ada..korg memang sempoi la..

from left:
boys at the back:zainuddin(sungkai),hafizuddin(budin),hafis(petak),izuan(bain),
firdaus
2nd row:syazwani(noni)ME(MAKJAH),anina(nina),atiqah(tqah),izzati(zaty),mazzaliana(ana),
azam(aci),afiq(son),ridhwan(dwenda),sazwan(bayern),azri(papa)
duduk:solehati(soleh),fasihah(say-r),adawiah(doyah),farahanee(honey),hilmi(balang)
nizam(pape),idham(moshom),rafid

yg xder:suhail(xtau g mana..),wirda(pindah skola),hasrie(ni pun dh pindah..)



SEMESTI sudah berjaya..
pembangunan sekeliling
ade loker,ada kerusi meja baru..
SEMESTI kebanggaanku..
SEMESTI akan kujaga
kebersihan terpelihara
kubelajar,kutingkatkan usaha
itulah adat semesti
majulah...sekolahku
SEmESti oh jantung hatiku..
walau dekat,walaupun beribu batu..
hanyalah engkau SEMESTI....

HAHAHA..cam kelakar jek lagu ni..adaptasi sepenuhnye dari lagu kampungku...
tp sekarang dh jd kenangan terindah kan..
so...grow up Jaharah..
anda dah 20taun..(yeker..)haha
jgn buat perangai mcm budak2 lg k...x sesuai..

No comments: