22 April 2009

i'm truly down..huhu..
da lama xmenulis dlm blog aku ni sbnrnye..
something happaned...
ayahku accident on 28 of mac yg lepas..
ble dpt berita tu...trus kenangan time aku balik kg a few weeks b4 kejadian ni
berlaku terlayar di depan mata...
his face yg penuh harapan supaya aku and anak2 die yg lain balik time kenduri sepupu ktaorg ni..tp aku dh ckp awal2 aku xbleh pegi..
coz aku ada class...ayah trus terdiam...and aku pun xtau nk kate ape..

kire teruk jgk la accident tu..open fracture tibula and fibia..
xpnah la jgka akan berlaku macam ni..
and aku mmg sedih sgt2..
lg2 nk exam final ni..

tp aku lg sedih...bile time2 cmni xder org pun yg ade kat sisi aku bg sokongan..
mengaku kawan baik...tp lebih pntingkan keje die je..
kalo btul la aku ni kawan baik die,at least die dtg jenguk ayah kat hospital...paling xpun mesej la tanya aku ni ok ke x...ni ape pun xde..senyap je....aku pun manusia biasa gak..

bile terjadi macam ni,aku memang terasa sgt...yela..sape la aku dimata die..
xde bawa ape2 makna pun dalam hidup die..

dah la..malas fikir...

ujian itu rahmat dari tuhan...
juz thunk positive and hadapi sumenye dengan reda...

No comments: