11 August 2009

confession~huhu..

hari ni..demi nk menghilangkan rasa boring..aku nak post something la..
lebih kepada sesi confession..hahaha
dapat idea masa tengah baca novel tentang Dhiya~syuD

soalan:apakah 10 perkara yang anda telah lakukan,tapi orang lain tak tahu sepanjang hidup anda??
1)harga repair hanset sony ericsson baru ni ialah rm130..sedangkan aku bagitahu angah kena rm100 jek[might be killed for this]
2)pernah pura-pura sakit(demam kura2)depan member,xnak makan punya pasal coz time tu duit cukup2 untuk tambang bas balik rumah je[although time tu dah seharian dekat unIsel
3)aku ada admire seseorang..budak kelas aku dulu[5 taun weh],tapi aku dah tak minat dia sekarang..
4)buat kerja partime kat tesco extra sorok2 tanpa pengetahuan mak and ayah[sampai cuti semester pun tak balik kampung]tapi akhirnya terkantoi jua..kuang3x
5)dah biasa hidup tanpa ada sesen pun duit dalam tangan masa duk asrama dulu..coz sebulan ayah akan bagi rm20 je..[sampai nak balik kampung kena mintak ihsan member sikit duit nak beli tiket]thanks to noni,ila and ena..;)
6)kawan baik aku dari dulu hingga kini adalah LELAKI...
7)aku kena tipu...masa tu nak cari keje partime.orang tu mintak bayar rm180.aku bayar,tapi sampai skrg xder khabar berita pun pasal keje tu[byk tu..buat beli makanan dah kenyang]
8)pernah tak makan nasi untuk berhari-hari lamanya sebab terlalu malas nak masak[hanya makan roti gardenia kosong sebagai alas perut]
9)hanset yang aku pakai sekarang ni aku beli kerana nak lepas geram[time tu aku br lepas heartbroken]bukan sebab teringin sangat nak guna hanset canggih.
10)sepanjang aku sekolah menengah,ranking aku dalam kelas selalunya 20 dan ke bawah..[tapi alhamdulillah..spm aku 7a jugak..]

ada banyak lagi..tapi aku tulis ni je la ek..
k la..nk tido..huhu.gambar ni khas utk korang

No comments: