05 August 2009

tag:kenali diri sendiri

tag ni aku cilok je pun dari org lain...dh bosan tahap tak ingat...nk tgk jugak kite kenal diri sndr ke tak kan?

Empat nama anda yang dipanggil oleh rakan-rakan :

1. ct>budak-budak teksa..makro shah alam..ym,chatting<

2. mak jah>yang ni khas utk semestians je..<

3. ja>kawanku nuasmirah salim pggil gne nama ni<

4. jaharah>ni utk yang skema macam cikgu2 ke...<


Empat tarikh penting dalam hidup anda :

1. 15 september(tarikh aku melihat dunia,dikongsi bersama adik usop and orang yg dah aku anggap mcm abg sndr,abg din)

2. 21 okt>tarikh lahir emak

3. 24 jun>hari lahir ayah

4. aku belum kahwin..so,xder tarikh untuk mengingati bila aku first time jd someone's fiancee or wife..that could be a sweet day to be remembered..right?

Empat perkara yang anda lakukan 30 minit yang lalu :

1. chatting dengan sorang budak arabian yg belajar dekat utm.

2. tgk drama ampang medical kat tv9 dihatiku

3. dengar lagu nasyid kat laptop,skrg pun still dgr lg..

4. update aku punya novel yang entah dari zaman bila nak siap

Empat kaedah untuk bahagia :

1. buat tak tahu

2. Jalan sorang2 kat shopping complexes

3. Duduk tengok tasik shah alam

4. buat movie tour,tgk drama korean.huhu

Empat hadiah yang ingin anda terima :

1. pergi oversea buat medic(if and only if)

2. kereta sebijik(senang nak bawak ayah g buat medical check up kat hospital)

3.valueable friendship

4.husband in future yang baik..ada sape2 nk hadiahkan kat aku x?

Empat hobi paling diminati :

1. Blogging

2. Jalan-jalan kat shopping complex sampai kaki naik lenguh.

3. tgk korean and japanese drama

4. berimaginasi-menulis novel

Empat tempat ingin anda kunjungi untuk bercuti :

1. g mekah la buat haji..insyaallah..

2. mana-mana pulau yang boleh tenangkan fikiran

3. tempat yang ada air terjun...rindu nk g ulu yam lagi

4. indera mahkota,kuantan.first time dengar ada nama tempat macam ni

Empat minuman kegemaran :

1. Milo(kalau tak sempat nak breakfast)

2. tembikai laici (my favourite,all the time)

3. abc-air bandung cincau(hanya terdapat di bazar ramadhan jew

4. air mineral....


hah...tag dh hbs buat,tp boring tetap tak hilang gak

No comments: