08 August 2009

kisah orang patah hati

dari semalam lg aku nk ckp benda ni..
it's a confession.that hurts..
my bad..coz i have to break someone's heart..unintentionally..
bukan seorang..tp dua
seorang..someone that i have juz know.tp tiba-tiba dia spill out his feeling.
and i did a lie to him..saying that i love someone else?
mengarut je semua tu...terpaksa buat macam tu..
xnk bg false hope.lgpun benda2 ni bkn bidang aku.
another one..is my bestfriend.maybe i should put the entitle 'ex' infront
meaning,dia penah la jd kwn baik..
but since he ignored me..and i have decided to not become his bestfriend anymore..
aku tau..memutuskan silaturahim is a sin.tp aku tak putuskan persahabatan kami..
it's just i can't accept it anymore..coz enough is enough.
mungkin dia hanya boleh jd 'kawan' and bukan 'kawan baik'.

"...boleh jadi kamu benci pada sesuatu,padahal ia baik bagi kamu.dan bolah jadi kamu suka pada sesuatu padahal ia buruk bagimu.dan Allah jugalah maha mengetahui,sedangkan kamu tidak mengetahui." surah albaqarah(2):216


yes..dan aku akur akan hakikat itu.

how cruel i am..
kenapa kita rasa sakit...bila kita menyakiti orang lain?
definitely..cash on delivery.kalau tuhan nak balas perbuatan seseorang tu,
tak payah tunggu dekat akhirat besok,hari ni pun boleh..
aku selalu fail kalau bab2 yg melibatkan hati dan perasaan..kenapa ek?
i always good in making someone's heart broken.it's not a joke.try me..

No comments: