12 August 2009

registration day..

register..register..
tiap2 sem kena register..
awat Unisel xwat sistem register macam uitm ke...
online je...pastu dtg2 trus je ambil schedule.pastu trus blaja..
ni nak kena beratur panjang2...
penat den..[sigh]
tapi..best gak.dapat usya orang.
satu tabiat yang aku memang xleh ubah sejak dulu..
suka memerhati gelagat orang..huhu.kalau orang tu ter'perasan'?
buat2 la pandang tmpat lain..

unisel skrg dh berwajah baru...nti next post aku letak gmbr die..
dulu building kaler biru,taun nih dh tukar tema..kaler oren.
oren?awat cm pelik je..nasib baik kaler dia x striking
mau berpinar mata den nti.hohoho

tapi,bagus jugak la ble buat register dgn cara begitu.
agak lembap!itu kelemahan dia.tapi,dalam ms yg sama leh check sape yang dijangkiti H1N1..nak harap student sendiri pergi wat check up kat hospital,jangan harapla.selagi tak sakit,selagi tu tak jejak kaki kat hospital.
tadi kat pintu masuk dewan,sume student kena wat body temperature scanner..
penah tgk x gmbar scanner tu cmne?meh aku tunjuk.



ni..dia pakai infrared..harga dia dalam 76.91 USD.kalau 1 USD bersamaan rm3.526710..maknenya satu unit benda ni harga dia dalam rm271.24.xla mahal sangat.lagi mahal tv pensonic 14 inch kat rmh aku ni..hehe.

cuak gak doh..bila akak tu scan kat kepala kita ni..mana tau,kite ni sbnrnya ada H1N1 ke..pastu bile ada bunyi 'tet'..akak tu pun tgk bacaan suhu badan aku dan bagi tag ijau..yay!aku bebas dari penyakit tu..Alhamdulillah..tapi,jangan nak suka sangat.

No comments: