16 August 2009

mencari ketenangan...



huh..xtau nk ckp..pernah tak rasa macam kena tikam byk2 kali?complicated aku ni..
ntahla.he shouldn't said that..not sopposedly..
tahu tak,kadang-kadang aku rasa ni suma salah aku..
sebab terlalu ikutkan perasaan..
maybe i was right.
tp nmpknye bile ditimbang semula..bukan semuanya salah aku..
salah aku..kerana terlalu berharap dia akan jadi seorang kawan baik
yang sentiasa ada by hook or by crook..
tak kira masa susah atau senang..
salah dia..sebab tak berada disebelahku sebagai seorang sahabat
pada ketika itu..ketika dimana aku betul2 perlukan seseorang..
aku tak minta banyak pun time tu..
ckpla sekadar sms tanya khabar..as a good friend[he said]
dan sakit rasanya bila dapat tahu,dia lebih pentingkan hal lain??
kenyataan memang pahit untuk diterima..heck,i admit it.
then,dia tak patut menuturkan ayat itu..
no.never.
dia tahu salah dia,tapi aku menghukum dia tidak kena masa?
apa mksud dia ckp begitu?
hukuman patut ada masa yang tertentu ke?begitu?
aku dapat rasakan seluruh ketenanganku diragut pergi oleh sebaris kata2 itu..
oh...i was hurt..
i need painkiller..

semoga aku beroleh ketenangan yang dicari..amiin..

No comments: